Sista dagen i frihet

Lite känns det så.. För från o med imorrn så är jag instängd på jobbet.. Släpps bara ut för att sova lite.. hmm.. inget roligt alls!!
Det enda som är roligt är att jobba med Emma. Det ska bli väldigt roligt, så jag får fokusera på det.. För förövrigt känns det inte sådär jättelockande att vara där i helgen.. Jobbar verkligen 7.30-20.30 både lördag o söndag.. Tur att Anders hämtar mig på söndag kväll så vi får lite tid att mysa i alla fall..
Sen är det julafton på måndag.. Fatta vad tiden gått fort!! Helt sjukt.. Men det ska bli lite mysigt ändå.. Men jag är inte riktigt nöjd med julklappen till Anders som han ska få på morgonen..
Hade ju så ont i ryggen igår när jag gick o kolla så det blev bara en sak i panik.. Kanske skulle ta en tripp ner på stan o kolla lite idag med. Eller nej, kanske inte.. Vet inte om jag orkar med det idag också.. hehe.. Men ska ju gå till Östenssons om en stund, så får väl köpa nått gott till honom som han kan få på morgonen också.. Han är ju en liten godisgris så det funkar säker.. hehe

Annars så händer det inte så mycket idag. Mamma o pappa var här o tog en kopp kaffe på dan. De hade handlat julklappar o ville ha lite kaffe innan de åkte hem, och de fick de ju så gärna så!
Kul att nån hittar hit ibland.. ;-)

Ska väl hänga upp julgardiner sen med.. Egentligen vill jag inte göra det förrän på söndag kväll, men samtidigt vill jag inte ha det o göra när jag kommer hem efter att ha jobbat hela dan.. För jag kan ju inte tillåta att Anders ska göra det själv heller.. Nej, det går absolut inte.. haha.. Snacka om kontrollbehov.. Men när det gäller sånt så har jag lite kontrollbehov, inget jag hymlar med..

Nej, nu får det vara nog.. Nu ska jag hitta nått vettigare o göra!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback