snart sovdax!

Ska alldeles strax gå o lägga mig i sängen o titta lite på tv innan det är dags att somna för natten. Ska ju upp tidigt imorrn..igen.. jobbar 7-16 imorrn, men jag skulle få komma vid 7.15-7.20 eftersom jag åker ända från Motala.. O sen skulle jag få sluta tidigare så att Anders inte behöver stressa ihjäl sig.. Han ska ju på bio med sin pappa imorrn kväll.. Mysigt värre.. men de ska se Arn, inte min typ av film kan jag inte tänka mig. O jag har lite svårt att tänka mig att min rygg skulle palla att sitta i dom där stolarna utan att kunna ändra ställning.. Alltså man kan ju inte ändra speciellt mycket.. o det tycker inte min rygg om nu för tiden..

Gjorde nått som inte var smart förut.. Tog ett bad, o det var skönt men lite för varmt för mig idag.. + att jag inte riktigt hade ro att ligga där.. Men sen i alla fall så tvättade jag håret idag, så jag kommer se ut som ett litet troll imorgon bitti.. Men det gör inget, jag får väl ha toffs om det funkar.. hehe..

Nej, nu ska jag lägga mig för nu kom Anders ut från sin dusch stund.. *min älskling*

Sov gott!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback