Sugen..

.. ja, inte på det sättet.. Vad har jag sagt om den där snuskiga fantasin?? Vet några som läser som med all säkerhet sitter o fnissar lite.. hehe..
Men i alla fall.. Jag är så jäkla sugen på något, men jag vet inte på vad. Känns som om det är en sån där dag som jag skulle kunna äta lite vad som helst.. Bara jag får äta.. Inte ofta jag får såna ryck inte. Brukar ju som sagt vara ganska så kräsen med vad jag stoppar i mig nu för tiden. Men vissa dagar är jag alltså som en liten djävul.. Kan äta allt vad som kommer i min väg.. Går o kollar i skåpen o kylen med jämna mellanrum för att se om det kan finnas nått gott.. Men om det inte gjorde det för en timma sen så lär det ju inte göra det nu.. *hmm* Konstig man är ibland..

Fick en lite längtan efter jul idag, men sen kom det tillbaka att det känns som om det bara strular när det gäller mig o julen, vart man ska vara, vilka som ska vara där, och när man ska hinna träffa de andra som man faktiskt vill träffa på julafton men som man tyvärr inte kan.. Ja, ni kanske förstår vad jag menar..
I alla fall.. Nu tänker jag lite mer åt hållet att det kommer vara mysigt här på morgonen när det bara är jag och Anders. Då blir det mys på HÖG nivå.. :-)
Sen när det är dags att ge sig iväg då får de bli som det blir.
Kanske blir hur trevligt som helst, eller hur rörigt som helst. Återstår att se..

Men nu vill jag inte tänka på det mer.. Då blir jag bara fast i det tänket.. Nästa år kanske man skulle vara hemma.. Bara jag, Anders och pyret.. O träffa nära o kära juldan eller nått sånt i stället..
Nej, sluta tänkt nu!

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback