Tisdag 11/12

Idag är det dags för UL igen.. Ska bli så himla mysigt att få se pyret igen! Är lite nervös. men inte lika mycket som förra gången.. har ju ändå sett den lill* två gånger förut och allt har sett bra ut då, så det gör det säkert idag med.. Men det är klart.. Lite nervös är jag som sagt.. Undrar om Anders är det.. Han har inte sagt något om det..
Han är iväg just nu.. Han skulle till apoteket och köpa magmedicin till honom och sen till affären o köpa äpplejuice till mig.. Så jag kan dricka mycket nu innan vi ska iväg.. Får ju inte kissa mer innan heller nu.. O ska inte vara där förrän halv två.. Men det är ju för att är man kissnödig så trycker urinblåsan upp allt och det är lättare att se.. :-) och vad gör man inte för att få en bra bild på den lill*
Jag är så sugen på att ta reda på vad det är för nån som bor där inne, men samtidigt vill jag inte.. Vill ju ha det att se fram emot..
Men nyfiken är jag!!
Nej, nu ska jag gå o fixa håret!
Ha en bra tisdag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback