tisdags kväll

Snart ska jag börja med maten.. För mig är det lutfisk o potatis o sås som gäller.. *MUMS* Älskar verkligen det!! Men Anders har aldrig ätit det, så han ska åka iväg snart o handla hem något mer, ifall han inte tycker om det.. :-)

Idag har jag ju varit på Ams.. Fan, var så arg när jag gick därifrån så jag ville bara skrika.. Hon tyckte att jag skulle söka i hela sverige, trots att jag är gift och väntar barn.. Man kunde ju veckopendla.. Men hur f*n ska det fungera om man har barn och båda jobbar inom vården och har oregelbundna tider?? Har man otur så tar det ju hur lång tid som helst mellan gångerna man får leva som en normal familj.. Fattar inte hur dom tänker.. Jag menar det måste finnas gränser..
O skulle vi flytta för långt så att inte Anders kan pendla då blir ju han arbetslös där istället.. Han har ju liksom fast tjänst här..
O det sa jag till henne också, men då sa hon bara att ja, jag vet inte vad jag ska säga.. Nej, men va tyst då då tänkte jag...
Men nu ska jag inte träffa nån där förrän om tre månader i alla fall.. Skönt det.. Jag måste som max prata med nån i telefon därifrån...

Nej, nu ska jag fasen börja med maten.. Är hungrig som en varg..
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback