TRÖTT! :-)

Man blir verkligen trött av att ha en liten valp hemma! Det är ju självklart värt det, men som sagt.. Det är en hel del jobb..
Just nu försöker jag få tag i försäkringsbolaget o prata med dom om försäkring på henne.. Det ska man ha! Men det bara är upptaget! *grr*
Första natten som Bossi var här var riktigt jobbig. Hon gnällde o pep och jag var tvungen att ligga o klappa henne typ hela tiden.. Men det är ju inte så konstigt.. Det var ju otäckt med en ny plats o nya människor såklart!
Inatt har det gått betydligt bättre.. Nån gång har hon gnällt till men då har jag bara varit tvungen o sträcka ner handen en liten stund så har hon lugnat sig o somnat om.. :-)

Nu fick jag i alla fall tag på försäkringsbolaget.. Så nu är hon försäkrad o klar!

Läget just nu är att Bossi ligger o sover, Anders jobbar o jag passar på att kolla lite bloggar.. Ska alldeles straxt gå o diska, blötlägga lite mat till Bossi, sen ska hon få äta o sen gå ut en stund..
Vid två kommer R (Anders brorson) som ska vara här då hans pappa jobbar.. så jag ska väl kolla lite om jag hittar några roliga barnfilmer att ladda ner.. Eller hmm.. som jag har menar jag.. :-)
Någon som har nått bra förslag??
Innan R kommer ska jag också ha hunnit äta lunch.. Men det hinns nog med det med..
Men det är dags o sätta fart!
Ha en bra måndag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

du är utmanad.

2007-12-10 @ 18:47:12
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback