Trötter

Usch, vad trött jag blev efter maten o lite prat med Emma.. :-)
Bonde söker fru är på tv nu och det står på här brevid mig.. Men jag orkar inte riktigt sätta mig o kolla på det. Känns som om jag kommer somna om jag sätter mig i soffan, så de e bättre o sitta här en stund till innan jag ska ut med min lilla tjeja (Bossi) sista gången för idag, sen ska vi gå o lägga oss o sova tills imorrn bitti förhoppningsvis.
Jag har ingen sovmorgon imorrrn så.. Ingen som kommer hem o tar ut Bossi och ger mig frukost. Anders slutar inte lika tidigt imorrn och när han väl slutar så ska han bara hem o hämta sin träningsväska o åka o träna..
Men sen kommer han hem o umgås med oss lite, innan det är dags att åka mot Mjölby.. Ska ju jobba 15-21,30 imorrn.. Ska bli kul, det är ju ett tag sen jag jobbade så..

Ja, ja.. nu ska jag inte tjata om det..
Om jag inte skriver mer sen så önskar jag er en god natt!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback