UL

Vi har alltså varit på ultraljud idag. Det gick så bra så, men pyret vill inte riktigt visa sig som vi vill.. hehe..
Men allt såg bra ut och hjärtat slog så fint så.. :-) Tyckte till o med att pyret sög på tummen en kort stund.. O det kunde mycket väl vara så sa läkaren.. Så underbart gulligt..
Hade moderkakan i framvägg vilket innebär att den ligger som en liten stötdämpare mot sparkar o så, så det är inte så konstigt att jag inte känt sådär jättemycket av pyret ännu.. Kändes skönt att hon förklarade det!
Datumet för beräknad födsel var inte riktigt som hon sa på förra ultraljudet, men hon ändrade inte datumet för bilderna var bättre förra gången så dessa bilder som togs idag var inte riktigt lika tillförlitliga.. så enligt förra UL besöket så ska jag ha 11/5-08 och enligt dagens besök 6/5-08 så det skiljer ju bara fem dagar.. Så det kändes som det kunde kvitta.. :-)

Ja, ja.. nu ska Bossi få mat, sen ut med henne.. igen.. och sen ska jag fixa mig lite mat också, så vi(pyret o jag) inte svälter ihjäl ikväll..
image11
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback