Varmt bad, kallt ute..

Tog ett varmt skönt bad förut medans Anders satte upp hyllor i badrummet åt mig.. *tack älskling!*
Efter det kom jag på att Bossi skulle ju ut igen. Så vi klädde på oss som om det vore tjugo minusgrader ute..*hehe* Men Bossi verkade inte heller vilja vara ute, för så fort hon hade kissat så började hon dra innåt igen.. efter en stunds lockande o pockande så gav vi upp och gick in.. Hon är söt den lilla tjejen.. o har en vilja som inte är av denna värld emellanåt..

Nu står Anders i duschen, när han är klar så ska vi krypa ner i sängen o mysa.. (nej, sluta ha sån snuskig fantasi!!) vi ska se på film o bara vara nära.. Länge sen känns det som..

Önskar alla en god natt!

p.s. ni har inte glömt att tända tredje ljuset idag va?d.s
image17
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback