Äntligen köksbord!

Äntligen har vi ett köksbord! Var inne i Mjölby och bytte med mamma och nu står det så bra i vårat kök!
Äntligen kan man äta på ett normalt sätt... ska nog försöka göra en mysig middag åt Anders i helgen.. eller det blir ju till oss båda.. men  det kanske ni fattade att jag inte skulle sitta och titta på... hehe...
Får nog bli på fredag kväll. Fira att vi har tre dagars ledigt tillsammans.. Eller det blir mer.. från torsdag eftermiddag till måndag kväll... *mys*
Ska bli skönt. Även om han ska ut o fiska kräftor o så, så blir vi ändå lediga på dagarna tillsammans... Då blir det träning av med Bossi..
Det är verkligen roligt att träna henne när man får vettiga teorier och rätt "redskap" och kunskap för o träna henne på rätt sätt... Se att man faktiskt får respons från henne... Lilla skithunden... =)

Hua, snart är det bara en och en halv timma kvar till Anders kommer hem... Han skulle köpa med sig katrinplommon pure.. tror att Molly har lite ont i magen och behöver lite "hjälp" på vägen...
Lilla kråkan...

Ja, ja... nu ska jag kolla runt lite och sen kolla lite på tv..

Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback