Baby

Nu har vår familj fått tillökning.. Lilla baby som är en svart kattunge på 12 veckor har flyttat hem till oss.. otroligt söt och väldigt liten är hon. Bild kommer en annan dag...
Det verkar funka bra med Bossi och Betty.. Baby har skrämt iväg båda två genom att fräsa lite... haha... inte dåligt, så liten och ändå försöker hon styra och ställa!

Glömde ju säga att vi såg Sex and the city filmen häromkvällen.. Riktigt bra var den! Fick mig att fundera en hel del.. Tänkte på det här med vänskap... Vänskapen mellan dom är ju så otroligt stark.. är det verligen nån som har det så i verkligheten.. o då menar jag som verkligen har det och inte dom som vill ha det så dom inbillar sig det.. För det har jag gjort några gånger och det har ju visat sig i efterhand att det var inte alls speciellt trogna vänner eller vad man ska säga....
Nej, nog pratat om det gamla... Filmen var bra, det räcker med det...

Just nu är Anders iväg och fiskar kräftor (för ovanlighetens skull) och Molly sover.. Så jag har lite egentid... =)
Alla djur ligger o sover också så det finns inte mycket att hitta på förutom o kolla runt på nätet lite..
Så det ska jag göra nu!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback