BVC och hundkurs....

Har varit på BVC idag. Allt  ser så bra ut.. Molly växer som hon ska.. följer sin kurva... =) Hon vägde 7010 gram och var 63 lång nu.. våran lilla tjej växer på...
Hon var på så bra humör när vi var där.. Flinade och tittade på allt... Hur go som helst..
O vår "bvc-tant" sa Är det en stor tjej som kommer idag? När vi kommer dit... Hon sa också det att det går fort... Hmm, ja.. lite för fort ibland.. =/

Fasen vi är trötta här idag... har inte sovit allt för mycket i natt av en rad olika anledningar..
Däremot låg Betty och Baby ihop kurade och sov mellan mig och Anders i natt.. Måste ju vara ett tecken på att Betty gillar Baby! Jag menar, Betty brukar inte sova hos oss allt för ofta. och gör hon det så brukar hon lägga sig nere vid våra ben, men i natt låg dom precis nedanför kuddarna... Och sen hoppade Bossi upp och lade sig ett tag hon också.. Så hela familjen var samlade... Tur vi har en stor säng nu... haha

Ikväll är det dags för hundkurs... *pirrigt* Det spelar ingen roll hur många gånger vi går så är jag ändå nervös när vi ska dit... Vet inte varför.. Är väl rädd att Bossi ska strunta i mig totalt.. hehe.. Ähh, jag vet inte...

Nu ska jag prata med min kära bror som precis ringde....
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback