det kommer mera...

fan, nu är jag igång o skriver igen... även att jag egentligen är så trött så det värker i mig... men, men... sitter o väntar på att regnet ska lugna sig så att jag kan ta ut Bossi för sista gången... hon behöver en kissrunda till innan det är dags att sova.. Nu sover dock alla barn i huset.. :-) Små trollen... hehe...
Fan det bara öser ner ute.. Jag vill inte gå ut!!!!
Det är i såna här väder man önskar att även hundar kunde gå på låda... hehe..
Nehe.. nu vaknar Bossi till då är det bäst att gå vare sig det regnar eller inte..

Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Emma

roligt med så mycket uppdatering ifrån dig :)

2008-08-11 @ 09:07:25
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback