Fasen då!

Även fast jag går hemma på dagarna så bara flyger tiden förbi och jag hinner inte med hälften av vad jag har tänkt mig... Vet inte hur många gånger jag tänkt sätta mig för att blogga... men så kommer det nått emellan.. *suck*
Sen är det dessutom så att det är massor som jag tänker att jag ska blogga om och sen när jag väl har tid att skriva då är allt som bortblåst... hehe

Blev lite smått irriterad häromdagen då jag läste på ett ställe om folk som var så irriterade på att människor bloggade om så onödiga saker.. men hallå! Man får väl blogga om precis vad man vill... passar det inte så läs inte då! Fattar inte att folk ska klaga så mycket på allt o alla.... Så onödigt.. själv tar jag ju inte åt mig så mycket av det då jag verkligen bloggar för min egen skull, för att få skriva av mig lite helt enkelt... Sen vet jag ju att en del nära och kära läser det jag skriver och det kan ju vara roligt... Även om ni inte är så bra på o kommentera... ;-) *hehe*
Iaf.. nu ska jag inte sitta o skriva om det för länge.. det är ju inget roligt o läsa om... :-P

Min lilla skit hund har verkligen blivit stor!
Hon är ju 10 månader nu och började löpa för första gången igår... En stor kikka nu.... hihi...
Och på tisdag börjar hundkursen också.. denna gången är det dags för vardagslydnad... O det är jag som ska gå med Bossi.. ska bli roligt.. men samtidigt lite nervöst.. Tänk liksom om dom tycker att man är helt värdelös... hehe..
Nej, nu är det dags att fixa lite... O Molly vaknade nu med...

Hoppas att ni haft en bra helg!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback