Första natten

Det gick så bra i natt med Baby... hon har legat i sängen med oss hela natten! Framåt morgonen så lade hon sig intill Mollys ben och sov där... Fruktansvärt sött var det!  hehe
just nu ligger hon under datorn och sover... =)

Fasen vad hungrig jag är! Inte klokt... Sista dagarna har jag varit hungrig nästan hela tiden... Molly kanske äter mer så det krävs mer energi eller nått.. Jobbigt är det i alla fall... Har ingen aning om vad jag ska hitta på till lunch heller.. Anders jobbar så det är ju bara jag som ska ha...

Hmm.. inget roligt o laga mat till sig själv! Blir bättre när Molly är äter vanlig mat hon också...

Nej, ska gå o rota omkring i skåpen och se vad jag kan hitta... =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback