Hmm...

Nu har Anders börjat jobba och jag sitter här en stund.. Molly håller på att vakna efter sin förmiddagslur... lilla sötnosen... =)
Hon är så go på morgonen... Hon pratar så dant och skrattar för att sen somna om o sova en stund till...

Fasen, vad tråkigt det är när Anders jobbar dygn... blir så himla lång tid ensam hemma... O nu vill jag inte gå på lång promenader heller, eftersom Bossi löper o är skitjobbig ibland när vi är ute...  o Molly som inte är helt okej...
Som tur är så har jag ju en underbart snäll syster som kommer ibland när Anders jobbar så, så att jag ska slippa sitta ensam hela dan... Eller sitta ensam gör jag ju inte.. Har ju Molly, Bossi och Betty här.. men får inte så mycket svar från dom när jag pratar.. konstigt nog... hehe...

Nej, nu kanske jag skulle ta o kolla om det finns nått till lunch hemma.. annars måste vi knalla bort till affären...

Ha en bra dag för det tänker jag ha!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback