I´m back!

Nu är det nya modemet hemma!
Det är sjukt va konstigt de blir att vara utan internet när man är van vid att ha det! Men nu är det som vanligt igen! =)
Det har inte hänt så speciellt mycke sista tiden... Molly är förkyld.. lilla snuttan.. på riktigt den här gången, det är inte bara det att hon låter förkyld utan det näsan rinner o hon är lite hostig.... så kan de gå när hon träffar dagisbarn... Anders är inte heller helt okej, men jag verkar klara mig hyffsat..Känner som att det ligger där o lurar, men de händer inte så mycket....

Bossi blev överfallen av en  rottweiler igår.. den tog sig ut ur en trädgård... Fan, va arg jag var, jag menar hunden ska ju inte gå lös i trädgården om den kan ta sig ut, de var tydligen inte första gången heller... *grrr*
Först blev jag ju rädd att Bossi skadat sig, men de var ingen fara med det.. o vi gick förbi där idag oxå för o kolla så hon inte blivit allt för rädd, men de var ingen fara med det heller...  som tur var!

Nej, nu ska vi snart in till min pappa o fika... Han kom hem från Kreta igår, så det ska bli kul o prata lite med honom... =)
Ha en fortsatt bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback