jobbigt värre...

Fasen.. idag är de ingen bra dag..  Har knappt fått sova nått i natt.. Inte för att Molly varit vaken utan för att Bossi varit dålig.. Hon har kräkts flera gånger och vankat fram och tillbaka.. så vi gick ut med henne flera gånger i natt för o se så hon inte var dålig i magen... eller ja, de e klart att magen var ju inte helt okej då hon kräktes, men ni kanske fattar... Somnade till slut vid halv fem i morse... så idag har inget blivit som jag tänkt det... Har världens huvudvärk och mår allmänt konstigt... Anders har också huvudvärk, men på honom har det släppt av lite... Blir ju inte bättre när det är såhär kvav luft heller...
Nej. nu ska jag umgås lite till med Anders innan det är dags för honom att åka o jobba... :-(

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback