Lördagskväll

Nu när man har småbarn så ser lördagskvällarna ut lite annorlunda mot vad de gjorde innan... o lika glad är jag för det!
ser inte riktigt tjusningen med o springa på krogen längre... visst, de kan väl vara kul nån gång med rätt sällskap men inte speciellt ofta... Trivs bättre hemma med familjen.. sen får folk tycka att man är tråkig om dom vill det.. men så är det!
Ska snart ta ut min små gnöliga dotter(hehe... leker inte tillräckligt fort tycker hon...) o min "lilla" vovve o sen ska vi mysa hela kvällen.. se på en film kanske...

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Emma

En utekväll någon gång ibland är roligt men samtidigt är det skönt att vara hemma och slappa och se på film. Det uppskattar man nästan mer ;) Igår fick Emma nästan en Emma och Petra fylla, jag och olof dela på för tok för mycket sprit ;) Men spydde inget eller så.. Hehe..

2008-08-24 @ 14:31:57
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback