Onsdag 13/8-08

Fan... Jag har sagt det förr och jag säger det igen... Det är inte klokt vad tiden går fort!!
Det är verkligen mitten av augusti nu.. helt sjukt att vi redan är där.. var tar tiden vägen? Eller rättare sagt vad gör vi med den?
Sen Molly kom så försöker jag njuta av all tid med henne och det gör jag såklart men jag försöker att verkligen vara med hela tiden... förstår ni hur jag menar?
Men det är alltid saker som behöver göras... o jag kan ju inte lämpa över allt på Anders... =)
Ja, ja... så kan det vara...

Igår vad vi på den första hundkursen... det var lite spännande.. Men jag vet inte vad Bossi höll på med.. Hon började skälla och ha sig.. hon som nästan aldrig skäller... hmm.. knashund.. hehe
Det riktigt spöregnade, så när vi kom hem så var jag dyngsur genom alla kläder.. Mina amningsinlägg hade sugit upp vatten så de hade gått sönder för att dom var så fulla... Inget mysigt väder att vara ute i, speciellt inte i två timmar.. Men vad gör man inte för sin lilla skithund... =)

Nej, nu ska jag gå och diska i badkaret... Dom håller på med avloppen till köket, så man får inte spola vatten där...inget irriterande eller så... *grr* Men dom ska väl vara klara i dag eller i morgon så då får jag väl stå ut då...!

Ha en bra dag!

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback