Tråkväder!

Fasen vad tråkigt väder det är!
Har bara varit till affären och hem igen idag.. det är vad jag o Molly varit ute.. Hon gillar ju inte att ha regnskyddet på vagnen så det är inte så stor ide att gå ut o gå då.. Men man känner ju själv att jag är van vid mer frisk luft... mår inte bra alls av o sitta inne såhär... Men, men... får ta Bossis promenad sen så får Anders vara inne med Molly... Nu ligger dom båda på soffan o vilar.. så söta så..
Nej, fy tusan.. nu ska jag sätta mig på balkongen en stund o försöka få lite frisk luft där...

Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Anna

Är du inte medlem på Gratiobio än? Då tycker jag att du ska klicka på länken här nedan:



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=21852



och registrera dig gratis nu på en gång ;) Du samlar superenkelt poäng på flera olika sätt och får presentkort på välkända företag i utbyte, t.ex på h&m, vero moda, siba, skopunkten, br leksaker, kolmården, junibacken, kicks, polarn och pyret, stadium och många fler. :)

2008-08-04 @ 16:35:38

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback