Äntligen!!

Äntligen har jag hittat tillbaka till en av de bästa bloggar jag någonsin läst!! O tur som jag har så blev jag betrodd med lösen och användarnamn.. :-) Tack för det Babbi!!
Tur ska man ha ibland.. Som tur är...
Jag har fasen inte fått mycket gjort idag.. Eller jag har flyttat ut Mollys byrå från klädkammaren och jag har lagat mat och diskat... Så lite lite har jag gjort, men inte mycket som sagt.. Men jag har fasen inte haft ork... Har känt mig så himla trött hela dagen.. Vet inte vad det beror på.. Har ju tagit mina vitaminer som jag ska och jag får frisk luft varje dag... Hmm.. vad brukar det annars bero på?? Järnbrist? Har ju ändå haft den där jäkla mensen i två veckor... eller två veckor och en dag idag... *grr* Men vet ju att det är så ibland med minipiller.. Det är ju första mensen efter förlossningen också..

Fan vad jag saknar Anders idag.. Helt sjukt.. Vissa dagar är det ju värre än andra.. Men det är väl så det ska vara.. Det är väl egentligen bara positivt att jag saknar honom.. skulle jag enbart tycka att det är skönt när han är borta så vore det nog något som inte är som det ska... Men som sagt, så är det inte... =)

Jag har en galen liten dotter... hon har massa konstigheter för sig.. men hon är världens sötaste! :-)

Tänkte att jag skulle börja försöka fixa lite med min blogg också... Göra nått nytt.. Kanske kan göra det i morgon kväll när Anders åkt till jobbet... :-)
Då sover ju Molly och jag har lite mer tid att sitta och pilla med det...
Ähh.. Nu ska jag gosa lite med Molly innan det är dags för henne att sova... :-)


Bossi hemma hos min pappa
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Skratt... du är rolig du, tack för din antusiasm och kommentarer! Kram :)

2008-12-08 @ 21:31:03
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: alexandra

Helt ok :-)

2008-12-09 @ 17:52:18
Postat av: KalsongMorsan

Jadå, klart det är OK :D

2008-12-09 @ 18:04:22
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback