De går inget bra....

Fasen, det är för länge sen jag höll på med att göra header o grejjer... Går inget bra alls... Kanske är lite för trött också... hehe....
Fär sätta mig lite tidigare nån dag då jag inte har grus i ögonen...

Har en sån himla halsbränna också.. Inget roligt alls! O inte hjälper det med gaviskon... (eller vad det nu heter??)

Molly sover sen tre timmar tillbaka... Jag tar tillbaka det... hon ligger vaken i sin säng och skrattar!! Vad är det för sätt??
Ähh... bäst att göra i ordning sig så jag kan lägga mig... hon får väl sova hos mig i natt.. Annars får jag väl aldrig somna....
Tar med mig välling in får vi se om det kan hjälpa fröken att somna om... för det hjälpte inte att ge nappen och buffa... *hmmm*

God natt o sov gott
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Det är svårt att tvinga fram något när man inte är på humör :/

2008-12-11 @ 02:07:28
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback