fattar de inte!

Har sovit okej i natt o har sovit i bilen när vi åkte för att lämna katterna till sin nya ägare, vilket kändes kanonbra förresten..Ändå är jag astrött.. Förstår det verkligen inte.. hmm... kanske är för att det är lite mycket nu... med flytt o allt.. idag ska jag bara göra lite. Molly tycker inte att det är så roligt när det bara är hon o jag hemma o så håller jag på o grejjar hela tiden, men lite ska jag nog kunna göra... Sen i morgon ska vi hinna med o göra nästintill allt.. Eller det får inte vara mycket kvar eftersom Anders jobbar dygn på söndag-måndag o måndag flyttar vi... *weii*

Nej, nu ska jag ta min gnälliga dotter... Hon är också trött idag... =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback