*gäsp* *suck*

Jag är så irriterad på en sak.. Det stör mig så otroligt, men eftersom jag vet att vissa läser min blogg så kan jag inte skriva ut det... Kanske skulle skaffa mig en anonym blogg så jag verkligen kan få skriva av mig, det är ju det jag egentligen vill, men samtidigt så är det ju lite roligt när en del nära o kära som man kanske inte pratar med så ofta ändå kan hänga med lite i vad det är som händer i mitt liv.. ähh.. jag vet inte.. har inte riktigt bestämt mig som sagt..

Nu är vi klara med julklapparna till Molly också så nu är det bara en liten till varandra också.. Mest för tankens skull... =)

Idag har vi varit i Linköping och köpt skötbord och en spjälsäng.. Gillar inte den vi har, den känns inte speciellt stabil och det känns inte tryggt att ha nu när Molly blir större och större och rör sig mer och mer.. En vacker dag försöker hon ställa sig upp i sängen och då brakar den väl.. *hemska tanke*
Skötbordet måste vi ju ha i nya lägenheten då vi nu använder tvättmaskinen som det, men i nya lägenheten kommer vi inte få plats med tvättmaskin och då behöver vi ju ett nytt ställe att byta alla dessa blöjor... hehe

Det köpte vi i alla fall som julklapp från Anders mormor och morfar.. så gulligt av dom! Inte nödvändigt, men väldigt gulligt som sagt!

Börjar verkligen få ihop saker till hennes rum.. Så roligt att kunna möblera lite.. det kommer verkligen bli ett barnrum... *weii*


Fan, jag har fortfarande ont i nacken nästan varje dag... inte hela tiden, men lite... vad ska man göra... *suck*

Nu ska jag inte sitta o gnälla här mer.. Nu ska jag kolla lite på tv o vänta på att Anders ska komma hem! (KOM NU!)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback