GOD JUL!!

Julafton.... Ja, den kunde börjat bättre.. Molly har inte sovit speciellt bra.. märkte igår att hon var lite rosslig och i natt har det blivit värre så hon har legat o hostat lilla hjärtat mitt... Men hon har ingen feber så vi åker iväg på julfirandet och så får vi se hur det går. Bara att åka hem om hon blir värre ju...
Anders är nu iväg och lämnar bort våra kissar.... *snyft* Även om jag vet att det kommer bli jättebra och två små barn kommer få den bästa julklappen någonsin så är det lite jobbigt.. Jag menar, det är ju mina kissar ju...
Men jag hoppas ändå det kommer funka hos dom så dom inte måste lämna tillbaks dom...
*vink vink*

När Anders kommer hem så ska vi äta god julfrukost och sen ska vi mysa ner oss i soffan en stund med Molly och öppna lite julklappar. Vi hinner inte riktigt med det under dagen eftersom vi ska till Anders föräldrar nu på dan och till min familj ikväll.. Men det ska nog gå bra ändå.. Får ju som sagt öppna efter frukosten...*mys*
Är lite nervös för om Anders kommer gilla sina julklappar... hmm.. men jag hoppas det!!

Nej, nu ska jag börja med frukosten så det bara är att sätta sig sen... ska väl kolla om Molly behagar vakna snart också.. =)

SÄger återigen GOD JUL!!! Ät, mys och må allmänt bra idag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi

God Jul! :)

2008-12-24 @ 09:23:20
URL: http://babbi.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback