Huvudvärk och skadad Molly...

Igår var det den mest jobbiga dagen sedan Molly föddes tror jag... Molly satt på sängen. (och jag bredvid henne såklart) och hon lekte med en plastbil, hon satt där i godan ro och rätt var det var så tippade hon över och landar med all sin tyngd på bilen med pannan före... Det blev genast en bula och blåmärke.. Har bara hört henne gråta så förtvivlat en gång förut och det var när hon blev rejält skrämd... Det låter riktigt hemskt och skär så in i helvete rent ut sagt i hjärtat..
Sen efter ca en halvtimme så kräktes hon. Inte bra tecken.. Hon kräks ju nästan aldrig nu för tiden, så jag väntade liten stund för att se hur hon var och sen ringde jag sjukvårdsupplysningen för att vara på den säkra sidan. Dom sa åt mig att hålla henne vaken en timma till och om hon var som vanligt och inte kräktes mer fick hon somna då, men jag skulle väcka henne några gånger för att kolla henne.
Det slutade alltså med att Molly somnade vid tjugo över tio igår kväll.. väckte henne en gång efter det, men det var inget konstigt med henne så jag lät henne sova.. Men hon har inte sovit så bra i natt, kanske därför som jag har en sån jäkla huvudvärk.... =(

Var på BVC igår med lillan också... nu väger hon 9490gram och var 71cm lång... börjar bli stor min lilla tjej...

Nu ska jag slänga mig på soffan och vila lite och hoppas på att min huvudvärk går över...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback