jag blir galen på mig själv

Trots att jag är aptrött, har en känsla av att Molly kommer vakna tidigt som bara den så kommer jag inte i säng... nu sitter jag här fortfarande och klockan är över tolv... har jag tur kanske jag samanlagt får 6 timmars sömn eller nått sånt... =inte tillräckligt när man ska orka pyssla, packa och ta hand om man, barn och djur... Hmm... får fasen ta mig i kragen och se till o komma i säng lite tidigare på kvällarna...
I morgon ska jag vara med Anders hela dan... eller nej, förresten... Han skulle ner till stan och jag fick inte följa med.. hmm... undrar vad han skulle göra då.. *fniss*
Jag måste nog också ta mig ner till stan en sväng i morgon.. Har en liten julklapp kvar att handla.. Fan januari kommer inte vara roligt ekonomiskt... jul, flytt och så fyller mina små gudbarn år också... inget av det är speciellt billigt... *grr* Men, men... allt går om man bara vill. Bara att tänka sig för så man inte slänger massa pengar på massor med onödiga saker.. =) som sagt... allt går!
Jag böir tokig på min mens! (sluta läs nu om ni inte vill veta... haha)
Jag har verkligen haft den i 4 veckor plus en dag.. alltså 29 dagar.. det är lite jobbigt.. men på gyn sa de bara att om jag orkar så är det bara att hålla ut... Ja, vad ska jag göra om jag inte orkar då? Finns ju inget annat prev medel som passar mig just nu... *grr*
Ähh.. nog pratat om det.. det är inget roligt att prata om!

Fan, vad tiden går fort egentligen.. Det är liksom jul i morgon.. Ja, det är ju i morgon iom att klockan är över tolv.. :-)

Fan, fan, fan. fan. fan. fan... kom precis på att Anders och jag har ju årsdag på juldagen... hmm... Ska man köpa något till gulligt till honom då, eller räcker det med julklapparna... hmmm... fasen vad svårt!!!
Om jag ska köpa nått till honom tills dess så måste jag ju göra det i morgon.. sen är det ju försent.. Varför måste allt komma på en o samma gång??

Nej. nu håller Molly på att vakna till låter det som så bäst att kolla så hon har nappen...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

då har du och Anders inte haft det roligt på fyra veckor och en dag ;)



Puss

2008-12-23 @ 08:13:40
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback