jag grejjar och står i...

Nu är jag helt slut i kroppen... Har skruvat isär sängen som står i vardagsrummet, våran dubbelsäng och köksbordet.. är lite lagom sliten nu... *pust* O känner fortfarande som om jag har en förkylning på gång... ska nog hoppa in i en dusch och sen krypa ner.. Kanske glutta lite på tv innan jag somnar...
Molly sover så gott så... har inte vaknat en enda gång sen jag gav henne välling o sövde henne... så hon kommer säkert vakna medans jag duschar.... Tycker egentligen inte om att duscha när hon sover o vi är ensamma hemma, men jag känner att jag behöver en snabbdusch i alla fall, så jag chansar... Jag får snabba mig som bara den... hmm.. hoppas att det går fort o fixa det sista i morgon nu... ska skruva ner Mollys säng o skötbord i morgon oxå.. hon får sova hos oss de sista nätterna... *mys*
Ska även packa ner sladdar o saker till tv´n i vardagsrummet så det blir att kolla i sovrummet sista kvällarna... Men det är ju bara mysigt.. =)
Får se om vi packar ner datorn i morgon med... då kommer det dröja innan jag skriver igen skulle jag tro... Vi har nämligen inte internet i nya lägenheten... Är bundna till com hem o det finns inte där... så får se om vi tar något billigt mobilt bredband så länge... Ja, ja... duschen ropar på mig..
Sov gott

Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi

Hoppas inte ni får vänta alltför länge på internet!

2008-12-27 @ 01:31:31
URL: http://babbi.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback