Jag kan inte gå o lägga mig!!

Vad är det för fel på mig egentligen?? Varför kan jag inte gå o lägga mig?
Alltid har jag svårt att lägga mig, men när Anders är hemma så får han nästan säga åt mig att gå o lägga mig ibland, men när han jobbar natt så kommer jag inte i säng... Trots att jag vet att jag kommer vara astrött i morgon när Molly väcker mig. Jag är ju egentligen väldigt trött så jag ser lite suddigt och det känns som jag har grus i ögonen.. =( Men inte att jag lägger mig.. Får fasen be någon tjata på mig var femte minut tills jag går o lägger mig.. hehe... =) Men då skulle jag väl komma på nått sätt att komma ur det också..
Har ju alltid haft svårt att komma i säng o sova över huvud taget.. på kvällarna alltså.. Har alltid suttit uppe sent...

Fasen, röksugen blev jag bara sådär också... Sjukt är det! Men aldrig att jag tänker börja röka igen.. eller man ska väl aldrig säga aldrig... men jag ska verkligen göra mitt bästa för att inte börja med skiten igen...

Nej, nu säger mamsen åt mig att det är dags att säga god natt... :-)

Denna visa sjöng min kära mamma för mig när jag var liten och skulle sova och nu sjunger jag den för Molly när hon ska sova! Helt underbar är den!!
Natti natt!

I SAGANS LAND
Där är sagan slut och du är trött mitt barn
Glöm nu häxan i den gamla väderkvarn
Kanske var det hon som nyss i dina ögon strödde sand
Sånt sker ibland
I sagans land


Det är dags för "Gud som haver" lilla vän
Prinsen fick prinsessan, allt är bra igen
Borta är nu trollkarln han som satte kungens slott i brand
Sånt sker ibland
I sagans land


Det finns så mycket som
Jag kan berätta om
Vi tar en liten bit i morgon igen
Nu säger vi god natt
Och dröm att kungens skatt
Du funnit gömd i djupa skogen
Om du vilar dina ögon blott en stund
Kommer strax din vän med paraplyt, John Blund
Sedan kan ni båda ta hans båt långt bort mot fjärran strand
Sånt sker ibland
I sagans land



Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback