Lång dag...

Idag har vi varit o handlat lite inför julhelgen... *mys* Vi har ju ändrat oss angående att vara hemma.. när vi hade tagit ner tavlor från väggarna och börjat packa så kände vi att det ekade och var kallt i lägenheten så det är kanske inte så kul o sitta här på julafton... Så vi ska äta julmat hos Anders föräldrar och se på kalle anka där, sen åker vi hem o hämtar Bossi och åker till min mamma där iaf några ur min familj är.. Så myser vi där under kvällen tills vi åker hem o myser hemma.. :-)
Ska bli helt underbart att få fira Mollys allra första jul... =)
Se hur hon reagerar på paketen... hihi lilla pluttan..

Hon har varit med mig och min mamma nu ikväll på stan o handlat julklapp till Anders... köpte en från mig o en från Molly... Hoppas att han blir nöjd bara.. Tycker att det är sååå svårt med sånt.. Vill ju att personen ska bli glad liksom...
Ähh.. det blir nog bra...

Nu ska jag slappa lite innan det blir sängen för i morgon blir det till att fortsätta packa... :-)

psst.... om en vecka bor jag i Mjölby igen!! *jippie!!*
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback