min galna dotter!!

Molly var astrött för en liten stund sen så jag gjorde såklart välling o tänkte att det var dags för henne att sova.. Men vad gör hon när hon ätit välling då? Jo, sätter sig o leker med nappen o skrattar o verkar hur pigg som helst... galna unge! =)
Ja, ja... hon får väl titta lite på idol med mig då.. maken är på julbord, men hoppas på att han ska komma hem om inte allt för lång tid... I morgon bitti vid kvart i tio går han på sitt dygnspass.. BLÄ!! Men, men... jag ska nog klara mig denna gången också...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

nej kevin var mycket bättre än Alice.. hehe.. Så är det Petra. Det är bara att inse :)

2008-12-13 @ 11:47:18
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback