O så hamnade man här igen..

Molly sover sin fm lur så jag hamnade för ovanlighetens skull här.. hehe
Sitter o kollar efter lite fiskrecept.. Molly och jag ska äta fisk till lunch, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den... O inte orkar jag gå till affären innan heller, eller jag kommer inte hinna det.. då kommer lillan vara så hungrig så då blir det inget roligt att vara i affären...
Så det får bli att göra nått av det vi har hemma.. men det ska nog gå! Behöver bara lite inspiration.. Vill inte göra "samma gamla" fiskgryta...
Annars så händer inte så mycket idag. Ska ut med Bossi några gånger, men det blir inte några jättelånga promenader idag tror jag inte... Hon älskar ju snö och blir helt vild i snön och då är det inte roligt att vara ensam med henne och ha Molly i vagnen... Men vi får se.. Hon kanske är jättelugn när jag går ut.. *önsketänkande*

Fy vad trött jag är idag då! Molly har inte sovit så bra i natt.. jag har fått gått upp en gång i halvtimmen (minst) för att ge henne nappen.. så var det ända tills klockan var typ fyra. Då orkade jag inte mer, så då fick hon sova bredvid mig i stället och då sov hon lite bättre iaf, men inte bra... *suck* Undrar om det kan vara så att det är fler tänder på g.. Har fått för mig om att hon sover lite sämre när det är det. För att inte tala om dregglandet igår.. Hela hennes tröjja var blöt.. lilla skrutt ungen... Nej, nu ska jag leta vidare, för snart är det dags att fixa lunch... =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback