packar o packar

Usch... Så trött jag är på det här nu!!! Känns som de aldrig tar slut... o vara ensam med Molly o ha sista packningen kvar är inget roligt... O är inte helt kry heller.. svider i halsen o hostar.. *blä* Men bara att kämpa på!! Anders har tagit ledigt några timmar i eftermiddag oxå så han kan hjälpa mig med det allra sista... Skönt det!!
O planerna för nyår blev inställda.. Har upptäckt att Bossi blivit rädd för smällare och raketer så det blir att vara hemma med henne.. men det ska nog bli mysigt ändå... =) Mamma o H kanske skulle komma o äta middag hos oss så det blir nog bra i slutändan.. Vill inte sitta själv... eller själv blir jag ju inte, men ni kanske fattar...
Ähh.. bäst att fortsätta om Molly låter mig.. =)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

jobbar anders på nyår?

2008-12-28 @ 19:06:45
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: emma

då är jag med. ni är så välkomna om ni vill till norpan :)

2008-12-28 @ 20:07:38
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback