Pink

Satt o lyssnade lite på pink förut.. Både nya och gamla låtar. Hon skriver så jäkla bra låtar så det finns inte. Visst, det finns väl en o annan som jag inte är lika förtjust i men överlag gillar jag verkligen hennes texter. (För hon skriver väl själv?) Iaf, sen med den rösten så kan det inte bli annat än helt underbart!

Var ute med Bossi och Molly förut.. Det var kallt! Tog ju inga vantar på mig, då mina är trasiga.. =( Mina stackars fingrar var helt röda när vi kom in... tur att Molly är så skyddad i vagnen... Halt var det också... Så det blir att gå försiktigt sen när hon ska ut nästa gång... =)

Nu sussar lillan. Gjorde i ordning mellis till henne som hon brukar äta innan hon somnar på eftermiddan, men idag orkade hon inte det. Hon ville inte ha överhuvvud taget... Så hon får väl äta när hon sovit istället... =)

Själv ska jag slänga mig i soffan en stund och vila så jag orkar resten av dagen...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Pink's senaste singel Sober är störtskön :)

2008-12-13 @ 19:04:15
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback