*pust*

Nu har jag suttit o pillat lite med bloggen när jag haft tid så nu ser den i alla fall okej ut, tycker jag då... skiter ju i vad ni tycker... =) Nej, nu ska jag inte vara sån...
Låste ju bloggen så länge medans jag pysslade med den, så är det nån som försökt komma in o läsa så har ni förklaringen där.. Har inte tänkt låsa ännu i alla fall... Jag säger till i förväg om det skulle bli så..
Nu sover Molly i alla fall.. Hoppas att hon sover sådär bra i natt igen som hon gjorde natten tills idag.. Hon somnade då vid halv nio igår och vaknade vid kvart över åtta i morse... Helt okej måste jag säga! Ja, hon vaknade till ett par gånger men då var det bara att stoppa in nappen i munnen på henne och lägga henne till rätta så somnade hon om fort igen.. Så skönt när hon har såna nätter! Bara att hoppas på att de blir fler och fler hädanefter! :-)

Blev grymt inspirerad häromdagen... I klädesväg.. åh, vad jag vill ha!! O Anders lär ju inte säga nej.. Men det får vänta tills efter flytten.. Orka köpa på sig mer saker att flytta... O ja, kläder väger massor!!

Vad jag längtar till söndag morgon! Då går Anders av sitt dygnspass och då ska vi mysa lite och sen ska vi till min mamma med karl och äta middag... *mmm* mammas stek och potatis och sås... vattnas i munnen... *slurp*

Molly sa mamma idag!! Haha.. Ja, hon vet ju inte att det var det hon sa och hon tittade inte direkt på mig, men hon sa ett väldigt tydligt mamma... så roligt att höra.. Hajjade verkligen till. O jag pratade med mamma i telefon och hon hörde det också så det var inte jag som inbillade mig.. Då fick vi oss ett gott skratt... =)
Nej, nu ska jag kolla lite bloggar som jag inte hunnit med idag...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback