Tisdag

Nu var det tisdag igen! Veckorna flyger förbi och om 27 dagar flyttar vi! *weiii*
Längtar så otroligt mycket!
Idag ska vi egentligen åka till skogen med Bossi.. Men vet i fasen om det blir så. Det regnar ju så dant. Inte kul att gå omkring med Molly i det... :-/
Äh, det kanske lugnar ner sig lite också o då funkar det ju...

Lillan har fasen sovit i ca 1,5 timma nu.. Det brukar hon bara göra om man är ute och går! Ja, på dagarna alltså... =)

O jag har diskat och skalat potatis så det är klart till lunch.. Vad ska man mer hitta på då? Hmm... Ähh.. blir väl kvar vid datorn tills Molly vaknar eller Anders kommer hem.. =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback