Tråkmåndag!

Vaknade i morse i tron att jag skulle få ha Anders hemma hela dagen och att han sen skulle jobba i natt.. Så vi hade tänkt fixa lite här hemma och mysa hela dagen... Men ack så fel vi hade... Mitt under frukosten inser Anders att han tänkt fel och att han inte jobbade natt.. Han började klockan ett och jobbar till nio i kväll... *tråk*
Så nu om det ska hända nått här hemma så får jag göra det själv... o det är ju inte det som är jobbigt, utan det som är jobbigt är ju att jag inte får sällskap... Men jag har ju ändå Molly... hehe.... Mitt lilla troll som är mer vild än tam... Även fast hon inte tar sig runt på egen hand, eller det gör hon ju till viss del när hon är i sin gåstol... :-)
Men hon får väl sitta o titta på sin gamla mamma när jag plockar o grejjar...  Det brukar inte varar några problem, bara hon inte är för trött...


Nu är det bara tre veckor kvar tills vi flyttar... *weiii* Längtar så jag håller på o gå åt... :-)

Håller just för tillfället på att kolla över hur mycket flyttkartonger vi har och hur mycket vi behöver... Inget roligt... Men det måste göras...

Måste verkligen börja rensa ut vad som ska kastas i flytten nu också... Vi har ju ingen grovsop här utan det kommer en kontainer 4 gånger per år som man får kasta i... och den kommer på onsdag och då ska vi kasta allt som vi inte vill spara... dumt att flytta med sånt vi inte ska ha med... så jag tänkte att jag skulle börja med klädkammaren idag... rensa ur där och sen se till så vi kan ställa färdigpackade kartonger där inne...


Nej.. kanske skulle ta o göra det istället för att bara skriva det.. Det blir nog att lyssna på Pinks nya skiva under tiden.. En av de mest underbara röster jag vet...


Ha en fortsatt bra dag!

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback