trött, trött o åter trött

Ja, nu var det då juldagen o vad har man gjort? Inte suttit o slöat som man ska, eller lekt med Molly o hennes nya leksaker... Nej, vi har packat o börjat flyttstäda... O så roligt... Eller kanske inte... Molly var med sin farmor och farfar till sin faster ett tag så vi kunde grejja lite här hemma.. går lite fortare om man är två som kan hjälpas åt..

Fasen, vad trött jag är då! Skulle kunna lägga mig o somna här o nu, men det går inte... Molly är ju vaken fortfarande.. o visst, Anders är ju hemma men det känns inte så snällt att lämna honom med allt o gå o lägga sig.. får mysa ner oss i soffan o se på tv så kan jag slöa i alla fall... =)
Fast nu tror jag att min lilla ängel börjar bli trött... ska sitta i mitt knä o gosa o så gnuggar hon sig i sina små ögon.. lilla pluttan..

hmm... fick fina saker i julklapp oxå, så lite snäll har jag väl varit då...Molly fick massor fint också... men hon är ju inte så intresserad av det dock.. jo i tio sekunder, sen är det roligare med kläderna o Bossi m.m....

Fick tillbaka kissarna idag.. Pojken i familjen som tog dom reagerade allergiskt mot dom.. inget att göra åt.. slängde ut en annons på blocket och det var en som svarade och hon verkade ärligt intresserad. Men det återstår ju att se.. skulle bara vara så skönt att slippa flytta med dom... så slipper det bli allt för rörigt för dom... Ja, ja.. vi får se hur det går...

Längtar till måndag då vi flyttar!! Men mycke kvar o göra... *phu*
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback