Vad ska man hitta på??

Usch, har legat med en sovande Molly på bröstet så nu har jag slöat lite så nu är vi lite utvilade i alla fall...så vad ska man hitta på nu då?? Känner egentligen inte för att packa o grejja, men det måste väl göras... hmm... så jäkla svårt bara när det börjar sjunka såhär vad man kan packa ner.. Vad är det vi kommer behöva de sista dagarna?? Hmm... *trött på flyttprat*

Molly gick precis (i sin gåstol) fram till torkställningen och drog ner ett av mina linnen så nu går hon omkring med det och tjuttrar... Min lilla sötnos...  Hon är verkligen helt underbar... lite skrämmande att hon ska börja på dagis och ca 4-5 månader... Men, men... det är så det är här i livet... :-)

Nej. ska ge lillan lite mellis innan vi hittar på nått här...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback