2008.02.16

Detta datumet är det alltså idag.. Jag sitter här ensam o har på melodifestivalen.. förstår fortfarande inte varför, men som jag skrev förra veckan att jag har mest på det för att veta vad alla andra pratar om sen.. hehe.. För jag kan ju inte påstå att jag tycker att det är särskilt bra..
Nog pratat om det!

Jag sitter alltså här ensam.. Anders är o tar några öl med några kompisar.. Kul för honom då.. hmm..
Hostar o snörvlar fortfarande som en galning.. Fattar inte en sak.. Trodde att man skulle bli bättre o bättre från en förkylning, men för mig är det fasen tvärtom.. Igår kändes det skapligt framåt kvällen, men idag har jag mått pyton! Haft mer feber o hostat mer än igår.. Jobbigt, jobbigt..

Känner för att gå o lägga mig o vakna en annan dag då jag mår bättre..
Men det går inte.. nån måste ta hand om dom små djuren vi har.. Anders är ju inte hemma jämt liksom..
Just nu så sover mina små änglar.. Tänk den som fick göra det.. Men somnar jag så är det lönlöst o ens försöka somna för natten sen.. Så det är bara att sitta uppe o hålla sig vaken!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback