Arbetsförmedlingen

idag har jag varit på arbetsförmedlingen.. Fattar inte hur dom tänker på det stället..
Jag ska ingå i en jobbgaranti för undomar nu, och det ska resultera i jobb förhoppningsvis. Men det börjar med tre månader av jobbsök innan de börjar tänka på att man ska ha praktik eller så.. Men om tre månader är jag mammaledig!
O söka jobb kan jag ju göra utan att vara med på den grejjen.. Känns som om de finns de som kanske har mer nytta av att vara med där.. Men, men.. det är så det kan vara..

Ser fram emot morgondagen! Ska på ju på ultraljud då!! Fatta att jag ska få se den lill* igen! Coolt är det!
Efter det åker Anders hem och jag ska träffa läkaren.. Kändes som om jag klarar av det utan Anders.. hehe.. Så slipper vi ha hundvakt så länge också..

Men i alla fall.. Ska bli intressant o se vad läkaren säger om mitt blodtryck o allt.

Nej, nu ska jag slappa i soffan..

Ha de!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback