Barnvakt

Idag är vi barnvakt till systers små troll..  Oj, så de testar för tillfället.. Försöker med allt, o arg blir man o antingen så börjar dom gråta eller så skrattar dom.. O vad gör man åt de sakerna? Grr.. Bara att stå fast vid det man säger så de inte tror att de "vinner" om de gör något av de..
Iaf.. nu är det inte allt för länge tills syster yster hämtar dom..

Sen ska Anders o jag åka o handla lite, Bossi får vara i bilen under tiden..  :-) Hon blir ju helt överlycklig när hon ska få åka bil.. Lilla pluttan.. :-)

Efter det ska vi fixa mat.. Blir tacos ikväll.. O sen ska jag ta ett bad och efter det har jag blivit lovad massage.. Så skönt det ska bli!
Just för tillfället så står Anders o pillar med mitt hår.. Älskar när han gör det!
Nej, nu ska jag snart kolla på bolibompa. hehe.. roligt roligt..

Hoppas ni haft en bra tisdag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

jag ringde dig men inget svar. ska gå intro på skogsvägen imorgon :) orka vänta på lejonet. vi lär ju aldrig få jobba, de har ju Åsa.

2008-02-26 @ 19:35:11
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback