Färdig!

Nu har jag sminkat, plattat håret och allmänt gjort i ordning mig. Alltså är jag färdig för vår tripp mot Linköping!
Anders och J är just nu iväg och hyr en släpa för att ta hem vår tvättmaskin. *jippie*
Ska bli intressant o se hur den ser ut, har ju liksom inte varit med själv och valt den. Det är Anders som skött det, men jag litar ju fullständigt på honom när det gäller sånt. Eller när det gäller allt i o f, men ja, ni fattar!

Ska bli så skönt att få åka till Linköping, och bara vara jag och Anders. Ingen annan! Alltså, ingen annan som vi har nått ansvar för.. :-) För mer människor lär det väl vara.. hehe

Ska inte glömma att lämna in det där pappret på babyproffsen också. Så vi får vårat gratispaket.. Får se om det fukar bara. Det står ju på mig och då heter jag ju ett efternamn på pappret och ett annat på mitt leg. Har ju inte skaffat nått nytt ännu, men det borde väl inte vara så hårt tycker jag..

Ja, annars så händer det inte så mycket idag, men det är i o f fullt tillräckligt att åka till Linköping..
Ska prata med Anders om ifall han kan tänka sig att gå lite i de "vanliga" affärerna också, o inte bara ikea och biltema.. Vill kolla runt lite.. :-)

Glömde ju skriva igår om att Anders för första gången såg utanpå magen hur pyret sparka!
Jag har ju sett en gång tidigare så såg jag flera gånger i rad igår, och tillslut så sa jag till Anders att han skulle titta där, och då såg han också en gång!
Han tyckte att det var riktigt roligt att se.
O det är riktigt coolt måste jag säga. Man fattar på ett helt annat sätt att det verkligen är någon där inne, det är inte så lätt att koppla det innan man börjar känna och se.
Men nu både känner jag och ser. Ibland känner jag mer än vad jag vill.. Tex när pyret får in en fullträff på urinblåsan o så.. Det är inte så speciellt skönt kan jag inte påstå, så det skulle jag väl kunna avstå från att känna, men annars är det helt underbart när jag känner pyret sparka omkring där inne.. :-)

Nej, nu ska jag ut med Bossi igen, hon ligger o blänger på mig och tycker förmodligen att jag är väldigt tråkigt just för tillfället.. hehe

Ha en bra lördag!

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback