Föräldraförberedelse

Ja, det är det som står på schemat idag.. klockan 13.30-16.00.. Ska bli roligt o se vad som sägs.. Det är ju första träffen va tre.. Så har man tur så kanske man kan träffa lite folk som också ska ha runt där vi ska ha.. Skulle vara roligt att träffa lite folk som ska ha barn och som bor i närheten.. Visst.. har ju en kompis som också ska ha barn, men det vore roligt med fler, eller jag har ju några som redan har också, men ja, ni kanske fattar.. Får se hur det blir.. Det kanske blir skit tråkigt och man bara sitter och längtar hem, och det kan bli roligt så man knappt vill hem..
Eller JO, hem vill jag! Vill hem till Bossi! känner att hon inte riktigt fått så mycket uppmärksamhet som hon är van vid de sista dagarna vilket i o f finns en förklaring till, men ändå..

Nej, nu ska jag sminka mig lite och sen föna håret, sitter med håret i en handduk för tillfället.. Skönt att bara slappa runt en liten stund efter att man duschat.. :-)

Hoppas ni får en bra måndag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

ev motala i helgen vill du träffas då?

2008-02-25 @ 19:14:02
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

om du vill kan du vällr inga. Har inga pengar på min mobil. Ska byta till parlino :)

2008-02-25 @ 19:14:22
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback