*gäsp*

Ikväll är jag också riktigt trött. Ska bli skönt o krypa ner i sängen o sova sen kan jag lova! Känner mig som en gammal tant, men så är det! hehe
Imorrn ska jag o Anders få en hel dag tillsammans. Han ska bara träna på förmiddan. Ska bli så skönt att ha honom bredvid mig i sängen igen. Tycker inte om när han jobbar natt. Sover så oroligt när han inte ligger där bredvid mig.. Men det är bara att acceptera tyvärr.

Annars så händer det inte så mycket för tillfället..
Dagarna lunkar på, jag sticker mig både här o där.. (fingret för o kolla sockret och magen/benet för att ta insulin..)
Men jag har kommit fram till att de kommer nog få höja min dos av insulin.. Mina värden har inte ändrat sig trots att jag tar insulin.. Inte bra det.. Men det är ju inte så svårt att bara höja lite..

Det känns ganska okej för tillfället att jag är insulinbehandlad. Inte allt för jobbigt i alla fall.
Har ställt in mig på att det bara är graviditetsdiabetes så då slipper jag ju det om inte allt för lång tid.. :-)
Närmare sagt 96 dagar.. om pyret behagar att titta ut på BF.. hehe

Nej, nu ska jag fixa lite innan jag ska ut med Bossi sista gången. Sen ska jag lägga mig o äta lite popcorn innan de e dags att ta nattinsulin o sen sussa..

God natt o sov gott!


Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

Idag är det alltså 95 dagar kvar då du och Anders står och är föräldrar åt en tjej eller en pojke. Jag längtar till att få handla bebis kläder åt eran bebis.

2008-02-07 @ 09:38:51
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback