God natt

Nu är det dags för mig att krypa till kojs.. Alldeles ensam... *snyft*
Bossi är helt galen.. Sitter vid fönstret o små morrar.. Lilla pluttan.. hon hör väl nått, för jag har kollat ut o det finns inget..
De börjar väl komma lite vakt i henne... Lilltjejen.. :-)
Hon är för go.. blev rädd för en kille o en tjej som kom o gick mot tvättstugan förut när vi skulle in efter kvällspromenaden.. Hon är inte så tuff som hon vill verka alltid..  Hehe..

Sitter o pratar med mamma  för tillfället. Ska förbi där en snabbis imorrn o visa senaste ul-bilden.. Hon har ju inte sett den ännu.. så det är väl dags att hon får göra det.. :-)

Nej, nu ska jag verkligen hoppa i säng.. Får ju ingen jättesovmorgon imorrn.. o ingen som skämmer bort mig med frukost på sängen.. :-/

Natti natti på er allesammans!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback