huvudvärk och oro

Usch, nu har jag huvudvärk igen.. Ska snart slänga mig i soffan en stund o se om de går över..
O sen är jag lite orolig över morgondagen. Ska ju till Diabetesmot. o se vad de säger. om de ska sätta in insulin eller inte.. Kommer fasen bli helt förstörd om de bestämmer sig för att göra det.
O så ska jag sova ensam imorrn natt också. Hur ska det gå om jag ska ta insulin.. Jag vill inte!!!!!

Fan, fan, fan, fan..

Nu är jag inte på nått bra humör längre som kanske märks..
Blir så trött på allt. ibland känns det verkligen som allt skit drabbar mig.
Blir tröttsamt till sist.

nej, nu sk a jag se om min kära syster har tid att prata lite med mig..

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback