Lördag

Vaknade ganska tidigt i morse, men Bossi var inte redo för att vakna så jag fick ligga kvar o gosa lite i sängen.. Så mysigt så.. När Bossi sen vaknade till så gick Anders ut med henne och jag fixade frukost till oss. Så nu är vi mätta o belåtna och Anders står i duschen och när han är klar ska jag fixa i ordning mig och sen ska vi åka till Arken för att kolla lite på hundschampo och en salva till trampdynorna.. dom blir så lätt torra.. Ska även kolla på en nät som går att ha mellan baksätet och bagaget. För Bossi har visat nu att hon kan hoppa över och det vill vi ju inte, kan ju hända något då.. Så det ska vi kolla.
Sen klockan två ska vi till barnmorskan.. Ska bli mysigt o lyssna på pyrets lilla hjärta igen.. :-)
Efter det är det inte heller så lugnt.. eller jo, en liten stund kanske. men det håller inte i sig allt för länge..

Men vad gör det.. Vila kan man göra när man är gammal och inte orkar så mcyket! Hehe.. eller är det inte så?

Hoppas ni får en bra lördag för det tänker jag ha!

p.s. märks det att jag är på ganska så bra humör idag?? ;-)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback