Måndag

Måndag igen. Det är helt sjukt vad fort veckorna går!!
Hinner ju inte med ju.. hehe..
Fatta att jag har varit gravid i 26 veckor i dag!  Det är "bara" 98 dagar kvar. Men det är ju bara 14 veckor kvar!
Oj, oj.. inte långt alltså.. o ska det gå i den här takten så är man snart där.. Är spännande men samtidigt skrämmande, men det kommer med all säkerhet gå bra! :-)
Ja, ja..

Idag var det helt underbart att vakna.. Jag vaknade till, såg genom persiennerna att solen sken ute, vände mig mot Anders och där ligger han och tittar på mig och ler. Då kände jag att man kan verkligen inte ha det bättre än så!
Helt underbart!
Sen gick vi upp, Anders tog ut Bossi, och jag gjorde frukost.
Satt i köket och åt frukost idag, de var så mysigt så! Inte ofta vi gör det, brukar ju mumsa på vår frukost i sängen.. hehe.. Det är också riktigt mysigt!!

Sen gick vi ut o lekte med Bossi, försökte även borsta ur hennes päls lite, men fasen vad hon fäller!
Får nog ta ett tag imorrn med. Hon blir så fin när hon är nyborstad!

Ja, o nu sitter jag här, Anders jobbar, Bossi sover efter att precis blivit rastad av moi.
Sitter och funderar på om jag ska orka ta fram dammsugaren eller om jag ska göra det imorrn istället.
Skulle kanske vara skönt att ha det gjort, men samtidigt är jag trött!

Nej, nu ska jag prata lite till med Emma, sen ska jag ta tag i lägenheten.. Ska i alla fall byta lakan idag!

ha en fortsatt trevlig måndag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback